söndag 20 september 2009

Göteborg :)

Ja, sitter här i Partille och tänkte dela med mig av helgen som varit :)

Kom alltså hit i fredags kväll, faster var snäll och hämtade mig med bilen, så jag slapp ta bussen, vi såg på lite tv och tjötade innan det var dags för sängen.
Sov inte så bra, låg och hostade och hade så ont i halsen. Usch.
Var lite bättre när jag vaknade på lördagen, gick ner till Allum där jag träffade Micka, för lite shopping. Vi fikade också, 2 gånger faktiskt ;)
Sen på lördag kväll så hade min faster bjudit över lite vänner på middag, så det var jag och 5 "tjejer" i 45-55 års åldern som åt och hade det trevligt. Jag var inte alls pigg, halsont och huvudvärk så jag tog det lugnt och såg på när gamlen rockade loss på dansgolvet i vardagsrummet istället ;) Haha.
Helt otroligt att en av dessa unga damer festar VARJE fredag och lördag, ibland även torsdagar. Hon är en stammis på många av uteställena inne i stan, och jag fattar inte hur hon orkar festa VARJE helg, 2 dagar. Hon är min idol! Haha! När jag är 45 så kommer jag väl knappt orka se Idol på fredagkvällarna :P

Snart ska vi åka till Gunnebo slott och ta en mysig fika!

17.45 åker jag tillbaka till Oslo. Ingen kommer vilja sitta brevid mig på bussen för jag hostar och nyser hela tiden. Svinis here I come :D
Frida om du läser detta så ankommer jag Gallerian 21.45 ;)

På tal om svinis, min pappa är allt bra rolig han:
"Vars ska man fara om man har fått svininfluensan?
Jo, till England för där blir man pig."

HAHA!

3 kommentarer:

Sofia* sa...

Haha den var bra! :D

Madde sa...

Haha!! =P
Här är dte också förkylt, jag, Olle och André snuvar ikapp. Jag tror Olle vinner faktiskt.. =P
Trevlig tur!

carro sa...

carro, kutt ut. dåligt skämt...
haha. Välkommen tillbaka till osloland, vi ses snart på msn. Och kanske i verklighenen me?!?