torsdag 3 september 2009

Torsdag!

Idag har det nog varit en av de jobbigaste dagarna på jobbet, kaos från morgon till eftermiddag typ. Lovely!
Till råga på allt så är jag inte alls pigg o kry just nu. Hela mitt huvud känns tugnt och jag har fått ont i halsen.
Undra om det är alla småttisar som nyser mig rätt i ansiktet och hostar på mig dagligen som smittat mig? Haha.
Imorrn börjar det en ny assistent på mitt team, och jag har lovat chefen att ta imot henne på bästa sett. Hehe, det ska jag absolut göra ;)

Igår hade vi i kollektivet filmkväll, vi såg Twilight o åt massa gott till. Frukt, nötter och thé, det är grejer det :)

Fredag imorrn, och jag slutar klockan tre! :)

Ha det på badet!

4 kommentarer:

c2 sa...

varför tror du jag vilat hela veckan?!?!?! FEST! ses på lördag.... friska eller sjuka.... FULLA

Usch låter värre än en fjortis =/

Skämt och sido, vi ses på lördag över ett glas vin

tsssss

c2 igen sa...

*FYLLA

c2 IGEN sa...

eller nej FULLA menade jag

Din älskvärdaste syster sa...

Uppdatera, ffs!