onsdag 30 september 2009

Kallt!

Ja nu är hösten här!
Imorse när jag gick till jobbet var det nollgradigt. :)
Men på dagen idag har det varit varmt, precis som det har varit hela veckan.
Luften blir så klar när det är kallt. Jag älskar mina morgonpromenader nu! Igår fick jag sällskap av Frida, tror det är första eller kanske andra gången som vi gick samma vakt igår! :)

Har bokat resa hem över jul nu, 19-30 december är jag hemma. Skulle boka norwegian hela vägen, de har ju börjat flyga till Umeå nu, men då var det ju fullbokat såklart. Så det fick bli Norwegian och SAS. Suck. Jaja, huvudsaken jag tar mig hem.
Sen blir det nyår här i Oslo i år. Ska bli skoj!! :)

I mitt rum är det kallt också, har hett på elementet, men det är så konstigt, inget vanligt element utan ett konstigt ett. Man måste höja o sänka o trycka o vänta (ha, det rimmade!) och jag fattar inget. Har hett på 26 grader bara för att, men det är sviiinkallt och luktar bränt. Haha. Lycka.

Imorrn är det oktober, och det är en månad som är ganska fullbokad, iaf på helgerna:
*V.41: Moster på besök, fredag-lördag :)
*V.42: Måndag: GREEN DAY!!! Göteborg fredag-söndag :)
*V.43: Veronica Maggio konsert med kollektivet på lördagen :)
*V.44: Halloweenfest på lördagen!
*V.45: Kryssning till Köpenhamn fredag-söndag :D

I like it alot!!

Kos dere!

C1 o C2, 27 september 2008:

1 kommentar:

carro sa...

åh vi e så söta carro!!
Du glömde skriva va som händer dennahelgen, MÅLNING!