onsdag 23 september 2009

Inser nu att mitt förra inlägg var världens tråkigaste. Ber om ursäkt för det, man kan inte ligga på topp jämt ;)

Fast detta blir också tråkigt, för jag vet inte vad jag ska skriva.

Hmm.

Idag är det onsdag, jag har tagit reda på mitt bolignummer, för det var det noen som trengte :)

Vi badade i den lilla bassängen idag och ett barn spydde. Det var inte coolt.

Snart är det helg!
Just ja, detta är en öppen inbjudan till alla som läser min blogg att bli med på kino på lördag. Jenta som lekte med ilden, eller om ni vill, Flickan som lekte med elden. Välj själv! Just nu är det jag o Vickan som ska dit, vore ju skoj om nån till ville bli med :)

Ikväll blir det mysig promenad, Idol, grönt thé och kanske att jag lyxar till det med en bit mörk choklad, fick ju det i fredags av min jobbarkompis, måste börja lära mig att tycka om det! :) Min faster hade förresten en mörk choklad som jag gillade. Med nån fyllning. Mums :)

Har fått ledigt en timme den 6 november när vi ska på kryssningen, så jag kan sluta kl. 14 :)
Och så verkar det som att jag får lite ledigt i jul också.
Så jag är i valet och kvalet om jag ska va hemma över nyår också, nån som har tänkt fira nyår i Oslo eller hemma?

Bloggar är bra för då behöver man inte prata med folk :D

Good bye!

3 kommentarer:

Madde sa...

Jag vill med på bio! =) Vilken tid och vilken kino?
KLEM!

Madde sa...

Søndag passar faktiskt ännu bättre!! =) =)

Sofia* sa...

Så du kommer hem över jul i alla fall? :-) Då måste vi hinna ses nån dag!