lördag 26 september 2009

Shop til you drop!

Ja, vilken shoppingdag det har varit :)
Har nyss kommit hem från en heldag i Nordby tillsammans med C2, Vickan och Ida. Och som vi har shoppat. Började med systemet, som inte finns i Nordby, utan vi fick åka till Strömstad 3 mil bort. Efter det intog vi Nordby köpecenter. Full shopping fram till klockan sju då affärerna stängde och vi styrde kosan hemåt.
Jag har b.la shoppat:
*Godis, alltför mkt godis, ta 3 marabou för 49 kr, klart man gör det då!
*Sköna jeansleggings
*Skor, som var väldigt fina tycker jag, men tyvärr köpte jag nog en storlek för stor.
*Mössa och vantar
*Coola glasögon
*Svensk köttfärs!
*Alkohol såklart :)
*Smink
*Rengöringsgrejs

C2 tog ändå priset som shoppade loss på 6 st stolar, som vi fick knöka in i bilen. Ullared all over again ;)

Så med fullproppad bil åkte vi hemåt, och här sitter jag nu, iklädd pyjamas och ska se på svt play, käka godis tills jag mår illa, men först, Manna Frutti!! Så gott :D

Det är förresten helt tyst här hemma. Brukar inte vara det, men alla andra här har dratt iväg på fest till några jobbarkompisar till mig och Frida. Skulle vara kul och festa tillsammans med dom, men inte ikväll för jag är helt slut. Det tar på krafterna att shoppa!!

Imorrn blir det bio, skickar sms till er som ska med om vilken tid och vart imorrn ;)

Ha det fint!

3 kommentarer:

Sofia* sa...

Åh kul med shopping! jodå, har haft en bra helg so far. Tråkigt att Erik jobbar bara, jag tar mig ju inte så långt utan bil då, så jag får typ vara hemma och vänta på att nån kanske hälsar på ;-) Viggo heter Rosendahl i efternamn, hurså? Kram

Målar c2 sa...

ÖRONHÄNGEN....

Ja då räknar vi med dej på lördag... jag ska göra förarbetet på tors, tvätta och tejpa.... sen får du å ja måla på lördag och lyssna på greenday! när vi har paus går vi till festhuset och kollar på kostymer=) det blir topp!!=) Kom så tidigt du orkar!!=)

Anonym sa...

Jaoo, det är Nyby! ;)

Naajs med shoppingen! :D