onsdag 2 september 2009

Onsdag!

Igår var jag o bowlade! Det var skoj! Jag förlorade första omgången och vann den sista! :) Så jag är nöjd, och bättre än vad vissa andra var. Haha.

Fick nyss ett sms av en pappa på dagiset som undrade om jag kunde sitta barnvakt åt deras barn nästa vecka. Alltid lika kul med extra pengar :)

Skulle egentligen sitta barnvakt åt barnen jag brukar barnvakta imorrn till på fredag, för de hade blivit bjudna till en herrgård i sverige, men mamman var tvungen att stanna hemma för att jobba, så det blev inställt!
Jag var ju barnvakt i lördags och då hade jag med mig Frida som sällskap, hon skulle kanske följt med imorrn också, men men, skönt att slippa det iaf ;)

Näe, nu ska jag börja med maten :)

Kos og klem!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Dagens outfit i stugan: Mjukisbyxor, tjocktröja/jacka, crocs/sandaler. Det är fan mode.