lördag 24 oktober 2009

Lördag!

Åhh, jag tittar ut genom fönstret och ser att det snöar ute :) Så mysigt! Jag blir alltid så glad och varm inombords när jag ser den första snön komma. Jag gillar det :) Sen att man blir less på snö ibland får väl vara, men jag har iaf inget emot lie snö! Snön som kommer nu tror jag inte lägger sig, men man vet aldrig :)

Igår var det fredag! :)
Jag var trött, när Idol var slut och det blev reklam somnade jag! Klockan tolv väcktes jag av att Hanna o Frida stod och diskuterade om dom skulle väcka mig eller inte, dom vågade inte göra det :P Men jag vaknade ju ändå!

Det jag missade medans jag sov var:
*Vem som röstades ut från Idol
*Frida och Hannas äppelpaj
*En hel fredagkväll

3 saker som jag gärna hade velat vara med på ;)

Idag blir det födelsedagsfest här i huset, Iris, tyskan fyllde år i måndags och har bjudit över några vänner på middag, även vi andra är inbjudna, så det blir trevligt. Sen blir det karaoke-bar inne i Oslo. Men jag stannar nog hemma från den, min förkylning har inte blivit bättre och jag vill inte riskera att bli ännu sjukare nu, sista helgen att vila upp mig på, för sen blir det 3 helger med massa fest och skoj!!

Det var allt för idag!
Ha en fin helg!!
Bye!

6 kommentarer:

perr sa...

Ofta vi båda gillar snö?

Du skulle ju skriva vem Ashton var i det här inlägget juuuu!!

perr sa...

haha, mamma färgade håret på mig, det var överraskningen. Hon färgade det med den där överblivna färgen som köptes för ca 2 år sedan ;P

Ashton efter Ashton Kutcher?

Perr sa...

Det kommer jag lätt att göra! Fast det ser typ ut som när du färgade det i somras.

haha, naaw. Ahston Kutcher är bara sååå 2006.. Näee, han är gryyymt het. Hoppas inte att hamstern är lika het som äkta Ashton ;) ;)

perr sa...

Hahah, varför fick jag jämt sitta i mitten för? :(
Det hoppas jag med, annars kommer jag gå i konkurs.
Jo, jag läser på östra trafikantkursen, gjorde du det?

Perr sa...

Vad ska jag berätta? :S ;)

Perr sa...

Ahaa, det. Jag skickar ett sms. Om inte mamma har sagt det förstås.