torsdag 29 oktober 2009

Svinis!

Ja, så idag har vi fått det första bekräftade fallet av svineinfluensan på barnehagen, men jag misstänker skarpt att det är flera barn som haft det, men "mörklagt" det. Jaja, hade ju inte trott att vi inte skulle få det, lika bra att det kommer hit, så får vi det överstökat :) Hoppas och tror att jag iaf inte kommer att smittas, och gör jag det så får jag väl ha det i en vecka och sen bli frisk!

Planeringsdag imorrn alltså, antar att stor del av dagen kommer att gå åt kring diskussioner om svinis.
Skönt att jobba en dag utan barnen ;)

Idag har vi även fått bilderna som vi tog förra veckan, mitt team blev såklart finast, förutom att några barn inte kollade in i kameran. Jag blev iaf bra och det är ju det som räknas ;)
Önskar jag kunde visa bilder på hur söta barnen är, men det tror jag inte skulle uppskattas så mkt :P

På lördag blir det spinning, blev ju medlem på SATS igår, tack vare Hanna! Eftersom hon jobbar där och jag är kompis med henne så får jag träna för halva priset!
Så inse hur vältrände vi i detta kollektiv kommer att bli, då 3 st tränar på SATS och en går på danskurs ;)
På lördag är det också dags för den beryktade Halloween-festen. Jag försöker mitt bästa att peppa min kära vän Frida att följa med..väntar med spänning på hur det går, Frida om du läser detta: Du må bli med da!! Det må du da, ja du må bli med da, da da da da!! :D

I'm gonna take a shower nå, peace out!
Kos dere!

3 kommentarer:

carro sa...

varför kan ja inte komentera på Fridas blogg?!?
Hälsa henne att hon kommer missa massa om hon inte hänkar...Det kommer hon ångra bittert!

Friday sa...

Vilken jäkla tur att jag hängde med, hade gått miste om både Mr. T och en härlig bakfylle-söndag annars ju! :P Kryssning nästa tjejer! :)

Perr sa...

Hej! Uppdatera!