torsdag 8 oktober 2009

Torsdag!

Jag läser Aftonbladet, och vad ser jag? Sörböleskolan i Skellefteå har drabbats av svininfluensan, 160 elever och lärare har insjuknat...oh no. Hoppas sjukdomen inte sprids 7 mil söderut bara...

Idag var det en kvinna på besök i barnehagen, som kanske ska börja jobba där. En svensk dam, hon frågade vars jag kom ifrån o när jag sa mellan Umeå och Skellefteå så blev hon eld och lågor och började krama mig och prata om att hon kom från Luleå o hade en moster i Umeå, precis som jag :D Lite rädd blev jag för henne :P Haha!

På tal om moster så kommer hon hit på besök imorrn, det blir mysigt! Hon stannar till på lördag! :) Det blir skojigt, blir nog att visa henne Oslo o evt. nått museeum eller så :)

Sen på lördag blir det först taco-kväll och sen fest hos några jobbarkompisar. Börjar ju vara ett tag sen jag festade, 3 helger sen så det är på tiden! ;)

Näe, nu blir det att öva Greenday med Fridis, på måndag smäller det!! :)

Moster och jag sommaren 2008 :)

1 kommentar:

Rammi sa...

Dom överdriver bara i Skellefte, herregud, varje år är det nån sorts influensa o man blir alltid sjuk vid den här tiden på året. :) Tjoller :) Dom får väl se till att klä sig ordetnligt så kanske det inte bli så mycket sjukdomar! :)