måndag 26 oktober 2009

Måndag!

Åh, vem är det som har ställt fram en stor skål med godis på bordet? Va? Min nyttiga vecka är ju redan förstörd och det är ju bara måndag än...

Min förkylning håller på att försvinna, men jag vaknade inatt av jag hostade och hostade..trodde klockan var fem eller nått sånt, men den var bara tolv så jag kunde somna om o sova några timmar till.
Det är visst 18 elever på skolan mittemot dagiset som fått svinis..spännande, snart kommer den till oss :D
Näe, tror faktiskt inte den den kommer till oss, för det är staket runt dagiset så svinis kan inte ta sig in..haha, hur bra var inte den?!

På lördag är det halloweenfest, ska till ett spökhus mitt i skogen, är faktiskt inte så pepp än, kan bero på helgens festande och att jag inte är helt frisk. Plus att Frida som också ska dit är sjuk nu med..o vi ska ju klä ut oss likadant på lördag :(

På fredag är det planeringsdag på dagiset..vilket betyder att det blir en barnfri dag på jobbet.. :D

Ikväll ska jag ta och läsa ut "Breaking Dawn", bara 50 sidor kvar nu..hur kommer det att sluta?

Just ja, jag o Frida sjöng karaoke i lördags, ägde vi eller vad? Ja det gjorde vi ;D

4 kommentarer:

Rammi sa...

Haha, näe jag tror inte att svinis ta sig in över staketet :D
Har du vaccinerat dig?

Elina sa...

Ja, hon är jättesöt :) Tack för kortet också! Det var jättefint! kram på dig vännen

PEEE sa...

Joo, jag hörde mor säga det. Är de nå bra? :)

PEEE sa...

Haha, de kommer säkert suga! Hur mycket kostade dina?