söndag 4 oktober 2009

Söndag!

Hej :)

Igår spenderade jag hela gårdagen i Lilleström, i C2 och Martins nya lägenhet. Jag hjälpte till, så gott jag kunde ;), med att måla vardagsrummet och hallen. Fint kommer det att bli :)
Andra anledningar till att jag åkte till Lilleström:
*Vi skulle öva på Green Days nya skiva, men det funkade inte i mp3-spelaren :(
*Vi skulle åka till en rolig utklädningsbutik, men det var stäng pga bröllop :(
Typiskt!!
Men det var roligt ändå, och vi hann med en hel del saker!
Längtar till att se det färdiga resultatet :)

Somnade på tbanan hem, tur att jag ska av på sista stoppet ;)

Och igår kom jag fram till olika yrken jag inte ska jobba med:
*Målare
*Elektriker
*Matematiker

Idag har jag städat mitt rum, grundligt, slängt massa saker jag inte behöver bla 4 par skor som jag aldrig använder!
Vaknade klockan åtta, så tänkte jag, ska jag stiga upp eller sova lite mer? Jag sov lite mer..till 12.45!! Haha. Hade inte tänkt det, men nu är jag utvilad iaf!!

Men något som jag ska bli är:
*Städerska! ;D

Och nu måste jag bara få skriva av mig om en mkt viktig sak!!
Alla som inte vill veta vad som händer i 3:e boken ur Twilight-serien, Eclipse, kan sluta läsa nu!


Men vad sker med att Bella är kär i Jacob också? VAVAVAVA??? Och vad sker med att Edward inte bryr sig om att hans flickvän kysst en annan snubbe?? En varulv dessutom! VAVAVAVA?? Åhh, så irriterad jag är! Men säg inte vad som kommer att hända, det ska jag ta reda på idag! Ska försöka läsa ut boken idag, har typ 70 sidor kvar! :)

Hejdå!

3 kommentarer:

Perr sa...

Du, jag fick exakt samma känsla när jag läste det! Sååå jävla idiotiskt av henne. MOOORRR!! Usch, så sur jag blev på henne.


Jaa, det förstås :( nästa vecka är det bara 10 veckor kvar tills du kommer!!

carro sa...

typsikt att affären va stängd. får planera in en dagatt gå dit..

Tack för all hjälp carrosen=) Idag har vi målat hallen, igen,... blää.. ochsen skruvat på skåp, skruvar skruvat skruvat... har du tråkigt i veckan så har vi skåp till dejme ;)
Hihi... kram kram

Madde sa...

Ja, det är en jäkla karusell i de där jäkla böckerna! HAHA! =P Börjag på fjärde boken idag jag! =)