fredag 2 oktober 2009

Fredag!

Hej!
Idag är det fredag, skönt :)

Har ju blivit lite ändringar för mig på jobbet, då jag på fredagar numer jobbar på ett annat team. Så idag har jag varit med större barn än vad jag är van vid. Vi var ute hela dagen och det var skoj. Men jag föredrar ändå mina småttisar. Dom måste ha saknat mig idag, för när jag gick in på köket kom 4 små gullungar springades mot mig och gav mig massa kos :D Haha. Har saknat dom med, även om det idag har varit ganska skoj att kunna prata med barnen och dom faktiskt svarar :P

På tal om småttisar, idag har min gamla barndomsvän Elina bf! Så jag håller mina tummar och tår för att allt går bra, för nu är det väl ändå nära ;) Sitter och väntar på sms ;)

Jag har fått ont i ryggen, längst ner på högersida. Har känt det hela dagen idag, tänkte det skulle bli bättre nu ikväll, men det gör ont när jag står och går..men när jag ligger ner så går det bra, så jag tror inte det är så allvarligt! Jag är väl för otränad eller nått :P

Imorrn bär det av till Lilleström för att hjälpa (eller stjälpa?) C2 och Martin i deras nyinköpta lägenhet. Målning av hallen står på schemat! Gleder meg :)

Näe, nu är det dags för soffan, snart Idol igen, Heja Tove :)

2 kommentarer:

c2 sa...

och hela vardagsrummet.... dessutom ska allt ¨målas 2 gånger. så vi har att göra!! =)

Perra sa...

gud, du måste uppdatera din blogg oftare! ;)

Hahah, alltså, jag är ju bara så grymt snygg! ;)