söndag 6 januari 2008

Hej på dig!

Nu är jag framme!
Eller jag har varit framme sen i tisdags..haha.
Sov hos Anna till i torsdags, sen flyttade jag in i Svenska Föreningen. Jag har bara träffat typ 4 st av mina kollektiv-polare, det är så tyst hela tiden, vet inte vart alla är! Men det är ganska skönt :)

Jobbat 3 dagar har jag också gjort. Det har gått bra. Kan inte säga hur det känns när jag inte jobbat så mkt än.

Har inte ätit nån mat heller. Har inte orkat köpa nån mat. Men i fredags så åt jag, Anna o Emma på Peppes Pizza, plus efterrätt ;) Det var gött.
Och idag har Anna lagat god mat åt mig, kylling! MUMS! Tur jag har dom som har hand om mig ;)

Massor att fixa, skattekort, adressändring, massa skit och jag har ingen ro i kroppen. Vill att allt ska vara fixat och klart NU!

Igår såg jag och några till National Treasure, den var bra! Vill se 2:an!

Nu ska jag och Anna se film och sen ska jag till mitt rum och läsa en bok! Spännande va?

Ha de bra!

Kommentera gärna, jag gillar kommentarer ;)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

btw, tack för din kommentar på min alltså, men jag fattade ingenting när du ringde. Förlåt för jag kallade dig störd.

Du måste äta! Jag vill inte fara till Norge för att mata dig.

Jag ska fara och se Guldkompassen imorrn, jag har läst boken, så nu ska jag se filmen.

Var National Treasure bra? Haha, dum fråga eftersom du sa det :D

Mamma läste din resedagbok och hon sa att du hade skrivit att vi inte skulle säga ngt till mamma, Haha, tänk om hon hade läst den innan du hade kommit hem ;)

Idag var farfar och Dagmar och Boyan och åt middag, det var skoj, de skrattade åt mina skämt.

Jag ska kankse ha ett uppehåll från bstn eftersom det inte kommer så mycket folk ;)

Me nu har jag varit duktig och skrivit en lång kommentar. Så, hade så bra och sköt om dig. HEJDÅ!

Anonym sa...

Va fiin du är i håret! =)