söndag 27 januari 2008

My weekend!

Min helg har varit bra!
I fredags var vi några som åt tacos hos Sandra. Gott med mat. Är ganska less på mackor nu.
Igår gick jag först en runda på stan me Anja o Kim, två tyska tjejer. Det var trevligt, märkte att min engelska inte är så bra, har svårt att formulera mig så det låter riktigt :P Men övning ger färdighet :)
Sen efter det drog jag till Anna i Stabekk o vi gjorde oss iordning för fest! Hon lockade mitt hår så fint :)
Sen drog vi till Sandra igen och började festa. Men jag märkte ganska snabbt att nått inte stod rätt till med mig. Fick så jäkla ont i magen. Visste inte vad det var, så jag brydde mig inte om det. Efter många om och men så drog vi till stan. Vi skulle till nån Hägg som bodde i Gamle Byen. Det var krångligt att ta sig dit. Först missade vi tåget in till byen, fast vi sprang från Sandra. Så vi beställde en taxi-buss, vi var 9 st. Tillslut kom den och tog oss till Sentralstasjonen där vi mötte Carro o hennes pojkvän. Sen så sprang vi till busshållplatsen, men vi missade såklart bussen till dit vi skullle. Så vi fick vänta en kvart på nästa. Men tillslut tog vi oss till Hägg. Det var trevligt. Men jag fick så ont i magen, så jag drog hem tidigt. Och nu har jag fått magsjuka. Typiskt. Kan inte vara sjuk från jobbet imorrn heller, måste ha pengar!
Så jag hoppas jag blir bättre snart!

Snart kommer min blivande roomate Carro hit med lite saker! Nästa helg flyttar hon in :) Det blir skoj!!

Nu har jag snart läst ut Stieg Larssons bok "Män som hatar kvinnor". Så jävla typiskt att jag glömde andra boken hemma. Perra, skicka på posten? ;)

Btw, jag har inte sett på Tv sen jag kom hit. Jag saknar sporten så mkt! Och nyhterna. Känner mig så efter, det är så jobbigt för internet här funkar ju inte alltid o brukar ju logga ut ibland.
Jag har dålig koll på Löven med, men det ska jag ändra på nu, måste uppdatera mig om det nu. Och jag visste inte ens att det var handbolls-EM eller VM nu. Hur går det för Sverige?

Haha, just ja, jag har ju bytt till norskt nummer nu. Och för nån dag sen kollade jag mitt svenska SIM-kort för att se om nån hört av sig till mig. Men näe, ingen hade skickat nått. Mobbad eller vad? :P

Ha det bra!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Det var en kille som frågade efter ditt norla telefon nummer. Så jag sa det. Till mobilen alltså.

Btw, så har jag skcikat till ditt svenska mobilnummer. Så det lagras väl inte.

Krya på dig.