torsdag 24 januari 2008

Jag är verkligen sämst!

HAHAHA! Jag är så dum!
Nu ska ni få höra: Har ju länge gått o väntat på mitt skattekort. Så idag gick jag som vanligt till kontoret för att kolla min post. Näe inget skattekort i den vanliga posthögen. Hmm, sen såg jag en kille som kollade i en låda märkt "Skattekort". Jaha tänkte jag, bäst att kolla i den då. Tror ni inte att mitt skattekort ligger där? Jooo, och hur länge har det legat där? Sen den 15 januari. Alltså har jag gått o oroat mig över en vecka. Ibland undrar jag hur det står till i min hjärna alltså.
MEN, jag måste skatta 36%..som egentligen ska vara 20%..men det får jag väl tillbaka nästa år eller nått.

Jag kan inte annat än att skratta åt mig själv. Du är verkligen sämst CarroBarro!

1 kommentar:

Micka. sa...

Haha aw, inte lätt du! Men hellre det än 50%! Och det är ju bra att du får lite pengar nästa år eller vad du nu sa... Då kanske det blir värsta överraskningen! ^^ Sånt gillar man ju. ;P