måndag 24 mars 2008

Back in town.

Ja, kom hit 05.30 imorse, lagomt trött. Trodde det skulle vara tomt i lägenheten, men Sverre och Caisa satt uppe och drack vin. Dahh, halv sex på morronen ska man sova! Jag hoppade då bums isäng och sov till elva. Skööönt!
Bussresan igår och inatt gick bra, var inte så jobbigt, hade fullt upp med att läsa bok och äta godis sträckan ume-stockholm och sen stockholm-oslo sov jag en del, sen hamnade jag brevid en trevlig tjej, vi satt o snacka om våra jobb o vars vi bodde och hur dålig mat det finns i oslo :P

Jag har fått i uppdrag av C2 att hitta hennes lgh-nyckel, men än så länge har jag inte hittat den. Ska leta mera sen.

Back to work tomorrow, hade dagiset legat i Umeå och inte här hade allt varit mkt lättare. Orka bo i Oslo? Så långt hem. Blahh.

Näe, dags att leta nyckel och sen leta mat. Ich bin sulten!

Inga kommentarer: