söndag 2 mars 2008

Søndag.

Nu ær det søndag igen!
Søndagar ær stæddag i kollektivet, fast oftast ær det bara jag, Carro o typ 2 till som stædar. Inte bra! Men man blir så less nær det ær skitigt. Så nån måste ju gøra det.

Sitter på stationen nu, internet ær så segt hemma så man blir ju galen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det var trevligt igår, god mat och gott sællskap :)

Vi ska ivæg till Frognerparken idag, det ær så vackert dær, speciellt på våren/sommaren! Ahh, vilka minnen jag får från førra året, nær vi festade i Frognerparken varje helg næstan.Jag længtar till sommaren! Och fotbolls-EM. Fan vad det sk bli roligt! Hoppas matcherna sænds på kvællarna før jag jobbar ju på dagarna! Vet inte om jag skrivit det førut, men jag har ju fått førlængt mitt jobb till sista juni..vet inte om det kænns bra eller inte, vill egentligen skaffa annat jobb med bættre løn, men ær før lat før det nu. Så till juni ska jag kæmpa på. Bara 3 månader kvar nu! :)

Næe dags att gå!
Seee yaa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå!! Hoppas allt är bra med dig!