lördag 15 mars 2008

Hejsan!

Drog på jobbet igår, mådde bättre än i torsdags, fortfarande inte helt okej, men vilken tur att jag drog på jobb, för det var flera sjuka, så utan mig hade det blivit kaos ;)
Fick 2 påskägg med, ett av en mamma som jobbar på dagiset, hennes dotter går i min grupp, fick ett kort med där hon tackade för att vi i mitt team tog så bra hand om hennes dotter. Roligt att få höra det :) Sen fick jag ett påskägg av ped.ledaren i mitt team, hon tackade också för ett bra arbete o så. Kändes väldigt bra att få lite uppskattning. :)

Sen var det fest här igår med, var ganska trevligt. Mkt folk, blev lite tjaffs men det är väl sånt man får räkna med, ska se om jag kan lägga upp lite bilder från igår. Just ja, jag däckade så jag tog mig inte ut. Perra säg inte det till mamma :P

Melodifestival ikväll. Pepp, vi har dock ett problem. Ingenstans att se. Måste lösa det, vi jobbar på det!

Jaja, dags för lite bakismat och en dusch skulle inte sitt helt fel!

Tjarååå!!

Inga kommentarer: