fredag 21 mars 2008

Koseligt!

Åhh vad jag älskar snö!
Igår var jag och mamma ute och åkte skidor till grillplatsen, sen satt vi där och lyssnade på lugnet och drack varm choklad. Kan inte bli mkt bättre än så. Och idag har jag, mamma och pappa varit i stugan och grillat. Så underbart det är där. Alldeles tyst och solen som värmde. Som mamma sa; Koseligt!

Imorrn bär det av till Umeå, ska sova hos moster sista natten, går så dåligt med bussar på söndagar och mamma och pappa ska på fest imorrn kväll, så dom kommer lix inte vara hemma.
Men först imorrn ska jag åka o hälsa på Elina och se hur dom har det, ska bli spännande! :)

Börjar faktiskt längta lite efter jobbet och "mina" barn nu, men det lär jag väl ångra direkt på tisdag. Jag och H kommer få 10 tuffa dagar, M är sjukanmäld 10 dagar så vi kommer måsta klara oss utan ped.ledare. Men det ska väl gå, förhoppningsvis :)

Flyttar nästa helg med, blir till att packa i veckan då, kommer nog gå rätt fort, har inte så mkt saker!

Ikväll är det jag och syrran som står för middagen, fläskfilégryta och potatisgratäng samt fruktsallad till efterrätt. Mums!

Ha det bra!

Inga kommentarer: