lördag 1 mars 2008

Hallo!

Hej!
Så var det äntligen helg igen. Tiden går så fort nu, veckorna bara försvinner!
Igår hade vi tänkt gå ut och ta en öl, några från kollektivet, men så blev det inte. Först åt jag, Emma o Carro go-pizzan o sen festade här istället, blev riktigt trevligt, gratis dricka är aldrig fel! Tack Carro :).
Idag har jag varit duktig. Har redan tvättat en tvätt, håller på med min andra och snart ska jag dammsuga rummet, måste bara vänta lite till, så jag inte väcker nån som sover. Iofs så vaknade vi klockan fem inatt av att det var bråk här, som vanligt. Så jag kan ju dammsuga om jag vill. Men inte än :P Jaja, svammel.
Sen ska jag ut och handla med.

Om en vecka är mamma här! Wiee, så roligt det ska bli! På lördag ska vi upp till Holmenkollen, om vädret tillåter! Och sen ska vi bara vara. Kolla runt lite i stan och äta god mat!

Ikväll blir det, vaddå? Just det, Melodifestivalen hos Anna! Vi ska laga mat tillsammans med. Paj. Mumsigt. Hoppas vi blir några stycken :)

Sagt upp lägenheten har vi med gjort. 31 mars ska vi vara utflyttade. Inte länge kvar! LÄNGTAR!

Näe, ska kolla lite Desperate nu och sen ta hand om tvätten!

*Saknar dig*

Take care!

Inga kommentarer: