lördag 29 mars 2008

Lördag!

Lördag igen, skönt!
Denna lördag blir det fest hos Lovisa i Lysaker. Ska bli skoj. Ska tydligen komma ganska mkt folk. Me like.

Haha, har suttit och läst min dagbok som jag skrev på Lunar. My god, vilken underhållning. Lugn, ni ska få smakprov av hur mina db-inlägg kunde se ut, enjoy:

Tis 7 september 2004
hmm..inget spännande ha hänt idag...int för attd brukar göra d men...
”hemma” själv nu...min moster e i Stockholm på nå möte, ba över dan, så hon kom hem ikväll..ganska skönt att va själv...kan va på datorn hur länge som helst..o se på Tv samtidigt!!! haha...

Hmmm...massa program ja ska se ikväll...Vänner...ser iofs på d nu...Tjockholmen, Hockey, o toppform...blir att zappa mellan kanalerna!!!...=)...


Tis 14 september 2004

Åh, va ja hatar samhällskunskapen nu...fattar absolut ingenting o då menar jag d..så frustrerande..=/..känner mig som världens trögaste människa...men ja e inte den enda...=)...d e ju tur kan ja säga!!!!

Haha, va iaf kul på religionen, me den flumm lärare som vi ha..haha..såååå kuung!!!...Hon kallade mej förresten för Söta Nosen när ja sa att ja va så trög, hon sa att vi alla va lika tröga..!!! =)...tänk om alla lärare va så, då skulle d ju va kul att gå i skolan...
Jaja...

Ons 22 september 2004
Åhh, fan orkar inte med d här...blir ”sviken” varje dag nu känns d som!!!
Varför, betyder ja inte mer än så för er???

Inte roligt att bara vara en kompis, som man är me när ens ”riktiga” kompisar inte kan, så känns d för mej nu...ha gjort d länge! o d e förjävligt...=(!!!!!!!!!!!!!

fan, ja vill verkligen bort nu...
tankarna som ja hade glömt, ha nu kommit igen..=(!!!!....

Köpte för övrigt en vinterjacka idag, men d e väl ingen som bryr sig antar ja..=(!!!!

Fre 24 september 2004
Jaja...ja e kär i Darin i Idol ba så ni vet!!! Sååå bra han e på å sjunga o jätte söt..=)!!!

Mån 27 september 2004
Åhh, va inne på GreenDevils hemsida nyss, o d e 101 st anmälda till derbyt..=)!!..åhh, fatta så kul!!!!!!....håller helt seriöst på att längta ihjäl mej!!..men bara TVÅ dagar kvar nu..*iiihhhh*!!!

Tors 30 september 2004
Hmmm, Ja då ha man varit i Ske-å då...
Matchen va väl sådär...alla vet väl att ske-å vann me 5-2...=(..men d va ba ren tur o ingen skicklighet..=)..såå..shit happpends...=/
Revansch den 16:e oktober säg ja ba...=)

16 oktober 2004
Åhhhhhh, LÖVEN VANN!!!!!!!!!!!!!!!!! helt jävla underbart...=)!!!
En sån underbar känsla!!
Den bästa känslan i världen e ju på ett derby mellan löven o skellefte o löven vinn me 4-1..plus att GreenDevils va hur bra somhelst, kanske för att ja stog o sjöng i mitten.. ;)!!
Mäktigt tifo hade vi också, täckte hela Ståplats H!!! Första gången ja stått under ett så stort tifo..Kuuung!!!!..
Haha, på Aik:s fjuttiga lilla tifo stod d typ: Tigern (AIK) äter upp grodan (LÖVEN)...hahaha..mycke dom gjorde d..=P!!!
D va skitkul att stå i klacken, förutom att jag, som vanligt, ska hamna med dom fullaste personerna =/, men vad gör d en dag som denna??? =P
E sååååååååå glad nu, vill ba hoppa upp o ner!!
Tobbe Lundström #1 räddade ju helt klart Löven ikväll, men så e han ju Sveriges bästa målvakt också.. ;)!!
O Skellefte som ska ha Sveriges bästa klack, ursäkta mej men ni söög, ni hördes knappt...=)
Träffa Sofia fick ja också göra, ska ringa snart o höra hur d blir ikväll, om vi tar oss in på Olles eller inte?..
D e ju som ja alltid säger: Lillebror blir ALDRIG stor..=)!!
HELT UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ons 10 november 2004
Nationellt prov imorrn, i 5 timmar, o me tanke på hur bra d gick igår, e ja smått nervös!!!!..
Ska hem imorrn också, min moster ska ha massa folk här, så ja far hem..=P!!

Min brorsa kom på en bra farsdags-present till pappa, biljetter derbyt på osnda!! Klockrent..=)!!..
Plus att ja fått pengar av mamma till att köpa hans favorit bakelse: Bananstubbe..=)!!

Ska gå o spela in d där jävla avslappningsbandet nu!!!

14 november 2004
Har nog aldrig mått så dåligt som ja gjorde igår..eller jo den gången hos Simon...men iaf, drack 2 st 4,5:or och 2 st 7,o:or o på d däckade jag halverst!!..Ojojoj så dåligt ja mådde alltså!!! =(


23 november 2004

Vill att d ska bli som vanligt igen...
Vill du???

Haha, mkt hockey! Jaja det var allt för nu!
Oh, just ja, kolla in denna braiga blogg: Mkt bra! :D
See ya, wouldn't wanna be ya!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hade helt glömt bort att jag ens ägde en lunar men du påminde mej, så skulle prova logga in nyss å då har de typ tagit bort min användare!!!!!!!! För jag kan inte logga in iaf, å dom hitta inte mina uppgifter längre..... vilka jäklar.... men man kanske klarar sig utan lunar.... vad tror du ;)

Anonym sa...

palla ha varit emo.