måndag 15 december 2008

15 december!

Åhh, vad glad jag blev av din kommentar Elina, betyder att åtminstonde en person tycker om att följa min blogg ;)

Vad har hänt sen sist då? Inte mycket, var på Lucia i Svenska Kyrkan med Vickan o 2 skåningar i lördags. Kändes konstigt att vara i en kyrka på en lördagkväll :P Men det var mys :)

Sen har jag inte gjort så himla mkt, är inte helt okej i magen, magsjuka på G tippar jag. Men jag dricker blåbärssoppa och hoppas på att bli frisk! :)

Gissa om jag har det jobbigt just nu? Ska ju byta rum i januari, vilket betyder att jag måste ha städat ur detta rum innan jag åker hem till Sverige, plus packa väskor som jag ska ha med hem. Har inte börjat så mkt än, är ju lite tid kvar innan jag kommer hem! Men det känns som att det kommer bli jobbigt. Har så mkt saker på sån liten yta!

Men när kommer jag hem då undrar ni? Ja, tänk för att det säger jag inte! Inte så många som vet om när jag kommer hem. Hihi. I'm good :)
Men jag kan iaf säga så mkt som att nästa vecka vid den här tiden är jag i Norrland iaf ;)

O just ja, jag o C2 ska göra högskoleprover i mars. Blir till att plugga massa nu fram tills dess. Är mest orolig över matte-delen, men det ska nog ordna sig på ngt vis :)

Nu ska jag dricka mera soppa!
Hejsvejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med högskoleprovet, får panik bara jag tänker på det! ;)

Hörs snart! :)

Anonym sa...

Jag tycker också om att läsa din blogg :)