tisdag 30 december 2008

30 december!

Näst sista dagen av 2008! Se till att njuta av året som är kvar ;)

Igår var en låååång dag.
Till Robertsfors klockan 10, systemet, o sen tandläkaren, inga hål, wohhoo, men fick ändå betala 691 kr :(
Sen hem, ta bussen till stan. Träffade Stina vid apberget halv två, eller jag var där halv två, men hon kom sent :P Men det är förlåtet, för hon introducerade Starz kakbuffé för mig. Massa olika kaksorter, för 69 kr. Gott var det! Synd bara att vi inte hade så lång tid på oss att fika, annars hade vi nog suttit där än ;) Trevligt att träffas igen var det iaf :)





Sen tog jag bussen till Grubbe, efter lite krångel hittade jag till Sofia och Eriks lägenhet. Jättefin lgh förresten! Och Viggo, sötare bebis får man leta efter. Vi hade många bra samtal jag och han. Men jag tror han blev lite less på mig efter ett tag. Men det var supermysigt. Stannade o åt middag med dom. Sen pratade vi massa minnen och tiden bara flög iväg.
Vips så var klockan nio o jag tog bussen till stan igen. Hade lite tid på mig innan bussen hem gick. Så jag gick på jakt efter Mamma Mia! filmen som jag tänkte köpa på dagen, men glömde bort. Inte så lätt att hitta nån affär som var öppet på den tiden, eller som sålde film. Men jag hittade Videoteket, och där hade dom den, för 180 kr. Säkert mkt dyrare än i vanlig affär. But who cares?
Så jag tog bussen hem tio, mamma o Perra mötte mig på E4:an o vi gick hem o såg Mamma Mia. Eller Perra såg den. Mamma gick isäng o jag somnade framför soffan :P

Idag har jag o mamma sorterat o slängt gammalt skit som från mitt rum. Alla mina kläder i min byrå t.ex, förutom min kära löven tröja o 3 nattlinnen. Och alla mina gamla Frida o Veckorevyn tidningar. Kändes lite tråkigt att kasta iväg dom, men men. Kan ju inte spara på allt.
Men jag undrar en sak; Vafan tänkte jag på när jag sparade på dessa?

ca 40 stycken foundations från MaxFactor har jag sparat på. Varför undrar jag? Haha!
Något jag inte ville slänga iväg var mina gamla brev som jag fått genom året. Kan va roligt att läsa sen när man blir äldre :)
Jaja, det var allt för mig.
Jag skriver igen nästa år ;)

Gott Nytt År!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför måste du lägga ut bilden på mig överallt??

btw, löven-tröjan hade du kunna slänga, den har du ändå inge glädje av.. ;) dom hamnar väl i allettan snart ändå.. =P