lördag 6 december 2008

6 december!

Ja vet ni vad? Såhär sent har jag aldrig skrivit ett inlägg förut. ;)
Nyss har jag och C2 bakat pepparkakor :) Skinkan är griljerad och julmusiken spelas!
Imorrn ska vi ha julbord för några speciellt utvalda vänner ;) Massa god mat, o allt som hör julen till!

Vi har haft Desperate Housewifes maraton! :) Och ätit goda mackor.

C2 har en söt dator, en rosa o den är bitteliten, den ryms i knäeet o är så söt!

Näe, dags att dekorera pepparkakorna!

Ps, Det har snöat hela dagen, och här ute på landet hos C2 är det massa snö. Julen närmar sig!!

Ps2. Min hals är ej bra, eller jag har så fruktansvärt ont när jag tuggar, i gommen oh munnen liksom. Whats wrong with me?? O inget hjälper, inte halstabletter, inte te med honung o inte ens sprit :( Tyck synd om mig, fortsätter det såhär uppsöker jag läkarn nästa vecka. Tänk om jag har halsfluss eller streptokokker eller nått?? Inte skoj alls!!

Näe, pepparkakorna väntar!

Herrå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, vi måste julbaka pepparkakor när du kommer tillbaka :)