söndag 7 december 2008

7 december!

Helgen har varit väldigt trevlig :)
Desperate maraton (8 avsnitt eller var det 9?), och pepparkaksbak på fredagen. Som ni redan vet.

Igår lagade vi mat hela dagen. Stressigt blev det i slutet. Men det var kul och det blev ett väldigt lyckat julbord, med supergod mat om jag får säga det själv :)
Gästerna kom, vi åt, drack o spelade olika spel. Roligast var nog julklapps-spelet med Carros hemgjorda pepparkakstärning ;)
Jag fick en massagegrej, ser typ ut som spindelben som man ska ha på huvudet. :) Haha, bra förklaring! :P

Vi drog in med tåget kring kvart i tolv. Sjöng julsånger hela vägen in, sen ut på Yatzi och dans o skoj!
Och nu ska jag fortsätta min braiga helg med att se reprisen av Dansbandskampen! Heja Scotts! :)

Ha en bra 2:a advent min kära vänner.
Hejdå!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar tills våran OC-maraton kväll, syster :)