måndag 8 december 2008

8 december!

Stämningen var minst sagt tryckt idag på jobbet. Högsta hönset slutar med omedelbar verkan typ. Yay.
I januari får vi 2 nya ped.ledare, från Polen. Yay.
Vi får 4 nya assistenter i januari. Yay.
2 av de bästa ped.ledarna vi har ska sluta. Yay.
Notfun! Men jag orkar inte bry mig, det löser sig alltid :)

Jag är så fruktansvärt uttråkad. Inte för att jag inte har saker att göra, snarare att jag har för mkt att göra. Storstäda köket, shoppa julklappar, börja packa ihop mitt rum, tvätta, diska, ringa skattekontoret, handla mat, fundera ut vad jag ska ha för kläder med mig hem. Men allt det är så tråkigt! Så jag väntar med det lite till! Har ju fortfarande tid på mig, ca 1½ vecka!

Men nu ska jag göra nått som blir till stor glädje för er:
Mitt 2008 i bilder! :) Here we go!!

Första frukosten med C2 i Svenska föreningen (3:e februari):


Göteborg med Emma (23 februari):


Grillning på Huk (20 april):


Picknick i Frognerparken (4 maj):


Tusenfryd + fest(7 juni):



Fotbolls-EM (14 juni):


Hemma i somras:








Fest hos Vickan (9 augusti):



Sara o Frida på besök (13 september):


Inflyttningsfest hos C2 o Martin (27 september):


Mamma och pappa på besök (3 oktober):


Håkan Hellström (11 oktober):




Micka på besök (25 oktober):


Halloweenfest (31 oktober):



Julbord med jobbet (28 november):



Utflyttningsfest hos Sverre o co (29 november):



Det var många bilder, 99% av dom har jag snott av olika folk. Mest C2! Så tack för hjälpen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Schnyggo.