torsdag 30 april 2009

Sommar??

Åhh, måste bara få säga att idag har sommaren varit här på besök! Varit ute hela dagen på dagiset, i bara t-shirt! Lovely!!
Och jag tror faktiskt jag har fått färg. Lite röd om kinderna :P

Nu ska jag ta mig en dusch, packa om lite för jag tror jag packade för mkt igår, 5 klänningar är kanske lite overkill??
Sen vid åtta åker jag in till Oslo för att möta Vickan o fika innan jag sätter mig på nattbussen till Lund! Som lär vara proppfull, röd dag imorrn o det är nog ganska många som väljer att åka hem!

Ha en bra valborgs :)


Valborgs för 2 år sen! :)

2 kommentarer:

Pär sa...

Din kommentar förgyllde min dag! Tack!
Detsamma gäller din blogg och dig!

Elina sa...

Ja, man kan redan se massor. Vi fick titta på hjärtat (och alla dess 4 "kammare"), njurarna, hjärnan. Ja massor med grejer. Till och med kroppspulsådern och man såg hur den pulserade! Helt galet! :) Lillebebis fötter är 26,5 mm långa nu. Så nån storfot är han/hon inte än... men det känns när den sparkar ändå! riktigt kul är det :) Hoppas allt är fint med dig! Kram kram