onsdag 9 april 2008

Boring!

Ja. Är uttråkad till tusen. Slutade klockan tre idag o som tur var så hade jag o Charlotte samma vakt så jag fick åka me hon hem. Va hemma kvart över. Det är nice som Perra skulle sagt. Men vad ska jag nu göra resten av dagen och kvällen? Var pepp på att se Saw me Emma men hon skulle träna. Booooring. Lina jobbar till klockan sex så hon kommer nog hem sju eller nått. Får väl sitta här i min ensamhet och stirra ut i regnet. Ja det ska jag göra.

Mitt humör är så konstigt nu för tiden, är glad ena stunden men så blir jag deppdepp nästa. Och nu är jag på väg mot deppdepp hållet. Hmm. Jag vet att det beror på att jag inte är säker på vad jag ska göra av mitt liv. Eller rättare sagt så har jag ju inget liv. Tänk om man vore så lyckligt lottat att man hade ett jobb som man älskade att gå till varje dag, att man hade nånstans att bo på som man verkligen älskade, att man hade en person i ens närhet som verkligen älskade en. And so on. Varför kan inte jag få ha det så? Why why why? Vad har jag gjort för fel i världen som gör att jag inte har nått?

Kanske ska dra till Sandvika storcenter och kolla läget där, fick ju ett presentkort av jobbet på 300 kr som jag ännu inte brukt. Kanske borde göra det. Men det är inte roligt att shoppa själv :(
Jaja, grejt, fint, vi snakkes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aw, sötis. <3 Din tid kommer! Du får inte ge upp angående jobb. NEVER, EVER! Alla går igenom såna här perioder, du får kämpa på o välja att se saker positivt. Hur jobbigt det nu än låter. ;) Men du har ett jobb, även om du kanske inte älskar det, men det låter som om alla som jobbar där tycker mycket om dig o det är ju ett plus! Och snart är det "vår" o du ska ju se Håkan snart! =)

Försök o kämpa på o var dig själv. Du är hur go o underbar som helst!