tisdag 22 april 2008

Gör mig glad, skriv en rad!

Idag när jag kom hem hade jag fått 3 brev! Wihoo så glad jag blev, iofs så var 2 stycken tråkiga brev, från skattetaten och posten. Men ett brev visste jag inte vem det var från. Eller jag fattade ju att det var från Sverige, stod det på frimärket ;) Men handstilen var inte lik någon i min familj, så jag klurade ett tag innan jag kom på att bästa sättet att få reda på vem det är ifrån är ju att öppna brevet. Smart. Brevet var från min mamma, :) Blev så glad, men jag tror inte det är hon som skrivit på, har hon gjort det måste hon ha ändrat sin handstil :P
Så om ni vill göra mig glad, skicka ett vykort åt mig :D

Det har flyttat in en ny tjej här, en tyska, som inte kan snakke norska, den förra tyskan kunde faktiskt prata riktigt bra norska. Så nu har jag tänkt imponera på henne o bara prata tyska :D Hon lär ju inte fatta nått, men vem bryr sig?

Idag har det varit superbra väder igen, vi gick på tur till fotballlbanen :) Det var deiligt. Nån sa att det var 40 grader ute i solen, riktigt så varmt var det nog inte, men nära på.
Jag är fortsatt förkyld, men jag käkar ipren o sinova och tar nässpray, så det blir nog bra snart :)

Näe, en dusch och sen läsa bok :)

Ha det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart jag kan! Lovar å hjälpa dej så fort jag har tid. :)

Anonym sa...

Ge mig adressen så skickar jag med en gång!

Anonym sa...

Det var jag som skrev på brevet, fuck sake!