lördag 5 april 2008

Helg!

Ja, så är det lördag igen. Lovely!
Ska gå in till Bekkestua idag, en promenad på minst 45 min, det är skönt att gå, men mest ska ja gå dit för att mitt busskort är slut och jag måste köpa nytt :P
Jag och Emma ska hämta ut biljetterna till Håkan Hellström 18 april. Ska bli roligt att se han! :)

Min sambo ser jag knappt, hon har jobbat och sovit borta hela veckan och nyss drog hon till Sverige. :(
Hyresvärdarna är trevliga, tanten heter Elvira och bara det säger ju allt! :D

Jag har en klump i min mage, och jag vet varför. Jag tänker så mkt på vad jag ska göra sen, hur länge jag ska va i norge och så. Hade jag fått jobb i Ume nu hade jag flyttat, men det finns inga jobb, inte på ams ivf. Så jag vet som inte vad jag ska göra. Nån som har tips?? Hittelön utlovas till den som skaffar mig jobb ;).

Näe dags att göra någon nytta!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krysset i Skellefteå söker sommarjobbare, kolla ams..
Jag är annars i samma situation, vet inte heller vad jag ska göra. Bara 10 dagar kvar tills ansökan till universitetet ska skickas in! Ahh!
Det vore roligt att hälsa på dig medan du fortfarande bor i Norge.

Anonym sa...

Jadu jag vet inte alls, sommarjobba kan du ju säkert alltid göra på sjukhemmet eller nåt... Men då hamnar du ju i samma situation sen igen - att du inte vet vad du ska göra och vars du ska bo. Finns det inget restaurangjobb eller nå i Norge som kan va kul? Jag menar inom det har du ju redan utbildning också.. :) Ha det fint!!