måndag 28 april 2008

Hej!

Idag var det en lååång dag på jobbet, fick jobba över en timme extra pga sykdom, så jag var ganska slut sen, till råga på allt var jag tvungen att åka in till Oslo och kolla min post på Sv.föreningen, hade inte fått nån, och inte visste dom nått om tv:n heller, väntar fortfarande på att få tillbaka min deposition där.
Jag kände mig som en scout idag på jobbet, haha, vi gick på tur och letade efter småkryp under stockar och stenar, riktigt roligt faktiskt, hittade en del också, maskar, sniglar och en och annan bille.

Igår såg jag, Anna och Viktoria på matchen HamKam-Stabekk på Becks, det var roligt och jag peppar verkligen för EM nu! Och vi bestämde att vi skulle se Stabekk live snart, eller jag bestämde det iaf. H på mitt jobb är ju helt besatt av Stabekk, far på alla deras bortamatcher och sånt. :)

Idag har jag skickat in min selvangivelse här i norge, trots att jag inte behövde, har ju inga ändringar eller så, men bäst att vara på säkra sidan.

H ringde nyss också, ska vara barnvakt till mina favoritbarn på onsdag, kommer bli så kul att träffa dom igen! Längtar!

Och jag hoppas min bror kommer på besök snart också!

Näe, en dusch och sen sängen!
Ha det bra!

Ps, mitt öga är bättre, tror det var nått fel på linsen! Så ni kan sluta oroa er nu ;)

Inga kommentarer: