söndag 20 april 2008

Söndag och sol!

Hela dagen idag har spenderats ute, började med att Emma ringde och väckte mig, jag mådde inte alls bra då, hade väldigt ont i halsen och huvudvärk och var inte alls pepp på att gå ut. Men när hon sa att det var strålande sol ute tänkte jag om. Så jag åt frukost och mådde genast bättre. Jag, Emma o Frida åkte upp till Holmenkollen, gick runt där och kollade på den fina utsikten. Och shit så varmt det var, som en riktig sommardag. Sen åkte vi ner till Oslo och gick runt där, köpte lite mat och sedan begav vi oss till Bygdöy och Huk där vi träffade massa annat folk, vi grillade och hade det koseligt. Vi testade att grilla maiskolvar, det var inte gott tyckte jag iaf! Haha. Har spenderat hela dagen ute alltså, har nyss kommit hem och nu ska jag hoppa isäng, är trött som en gnu! Eller nått..

Hoppas på fint väder hela veckan så vi kan vara ute och mysa i barnehagen!

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

kjTrött som en gnu! YAY! Du använder det! BRAVO! =D