söndag 13 april 2008

Söndag.

Hejhej i lingonskogen!
Vet inte varför jag uppdaterar så ofta nuförtiden, inte så att jag har nått spännande att skriva eller så. Men men, det är kul att blogga, jag vill bli som Blondinbella! Or not?

Igår var vi några som va hos Anna o lagade mat, kycklinggryta, pasta och sallad samt en supergod efterrätt, jordgubbspaj/kaka. :) Smarrigt!!

Åhh vad jag längtar till fredag! Håkan Hellström. Läste om hans senaste spelning på Aftonbladet och tydligen så var den bra :) http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/live/article2245065.ab

Jag och Emma har bestämt oss för att upptäcka Norge lite mer, som faktiskt har ett vackert landskap, som man inte märker nått av när man bor mitt i Oslo.
Vi har inte så kommit långt än, men att åka till Hardangervidda och tälta och gå på tur kring fjällen vore ju nått :) Bara att vänta på bättre väder!

Snart dags för en ny arbetsvecka, hoppas den går fort och att det snart blir fredag och Hellström! Pepp!!

Jaja, snart dags för Parlamentet och sen sova!
Natta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blondinbella är verkligen inte en person att se upp till!
Du har ju mig du kan se upp till ;P