lördag 12 april 2008

Update!

Ja, en liten nyhet:
Jag gick runt i Bekkestua, hörde nån ropa mitt namn, såg att det var H, ni vet, mamman i familjen jag var aupair i. Vi snakkade litt, va konstigt att se henne efter 4 månader. Men väldgt roligt :) O d enda ja tänkte på var att jag var osminkad..haha, men resten av familjen va inne på Meny, vi gick dit, träffade guttarna, åhh så stora dom har blivit, vi kramades o pratade litt. Sen såg jag min lilla A komma springades mot mig och då kom tårarna. Oj vad jag grät. Blev så påmind om alla stunder vi haft tillsammans, där vi har lekt med Polly Pockets o där vi har sett Bratz filmer o bara skrattat o myst. Åhh. O hon sa att hon saknade mig så mkt o ville att jag skulle flytta till dom igen. O mamman sa att A alltid pratar om mig. Min lille jente. Som inte är så liten längre. Var iaf väldigt roligt att träffa alla, o vi bestämde att jag snart ska sitta barnvakt åt dom. Barnen har tjatat om det jättelänge :)

Näe, dags för städning, sen dusch, sen till Emma o sen till Anna på middag och film! Mys!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är ju precis som i filmerna :)