fredag 25 april 2008

Ögoninflammation?

Hmmm, ja nu ska ni få höra nått intressant, verkligen! :P
I veckan har jag inte haft mina linser på mig för att jag har varit så förkyld, men igår tänkte jag, att eftersom vi skulle äta personalmiddag efter jobbet, så skulle ja ta på mig mina linser o bli lite finare..hmm, skulle jag inte ha gjort. När jag satt på bussen så började mitt vänstra öga rinna väldigt mkt, det rann och rann, jag fattade inget, kom på jobb o många där såg ju att jag inte mådde så bra, mitt vänstra öga var svullet och rött. Jag ville inte åka hem från jobb, ni vet ju hur jag är, men jag och en jobbarkompis åkte hem hit så jag fick byta till glasögonen. Slutade rinna, men istället så såg jag inget, eller väldigt suddigt, med mitt vänstra öga, så jag fick blunda med det ögat. Inte så roligt och det var väldigt jobbigt. Idag är det lite bättre, efter jobbet for jag på apoteket och där sa dom att jag skulle testa med saltlösning att droppa i ögat, och blir det inte bättre så måste jag genast kontakta läkare. Så håll era tummar för att det blir bättre, det kostar nämligen väldigt mkt att kontakta läkare här :(

Men förutom mitt öga så har veckan varit bra, jag och Emma hittade en mysig promenadslinga att gå, tar ca 1h och 15 min att gå :)


Imorrn blir det tacoskväll hos Emma :) Mums!

Nu ska jag droppa saltlösning i mitt öga, trevligt värre ;)

Kos dere!

Inga kommentarer: