torsdag 1 januari 2009

1 januari 2009!

Ja, hoppas ni alla hade en bra nyår igår :)

Det hade jag, tillslut. Började inte så bra med en magsjuk Rammi. Men jag o Micke var så duktiga o fixade middagen ändå ;)
Rammi blev lite bättre, gästerna kom o festen började!
Väldigt trevligt var det, med ölspel (såklart!) o massa prat.
Vid halv elva drog vi ut på Rex.
Inne på Rex var det kul, vääldigt mkt folk, träffade folk från gymnasiet som jag inte sett på läänge. Skoj :) Diggade det lilla dansgolvet dom hade där nere. Schlagermusik hela tiden ;)
Efter Rex drog vi till Max, sen nattbuss hem till Rammi o Micke. Drack massa vatten innan jag somnade, så när jag vaknade hade jag inte ont i huvudet :)

Nu är det bara 3 dagar kvar innan jag åter beger mig mot Oslo. Ska bli kul att börja jobba igen, undrar om barnen kommer ihåg mig?
Imorrn ska jag, mamma o Perra till grillplatsen, på lördag kommer moster! Så det finns mkt kvar att göra innan jag återvänder.

God fortsättning på 2009!
Hej då!

Inga kommentarer: