torsdag 15 januari 2009

15 januari 2008!

Åhh, känner mig så dum! Har hela veckan gått och tänkt på att jag måste köpa ngt till M på jobbet, som slutar imorrn. Men har alltid skjutit upp det. Så idag när jag åkte hem från jobbet så orkade jag verkligen inte åka o handla. Så jag tänkte att, det har jag ju tid med imorrn. Hallå? När då? Jag jobbar ju för fan imorrn. Dum-Carro. Så nu har jag ingenting alls. Känns väldigt dumt. Ska iaf göra ett fint kort åt henne, på morgonen innan hon kommer på jobb.

Sen fick jag en förfrågan idag, en mamma o pappa som ville att jag skulle vara barnvakt åt deras barn. För pappan är lite halvt känd här i Norge o har blivit bjuden på en filmpremiär i New York. De ville att jag skulle passa barnen i 3 dgr. Kändes sådär. Men jag sa iaf ja, men mamman var inte säker än. Ville inte flyga så långt o vara ifrån barnen så länge. Så vi får se vad som sker.

Btw, jag suger på att plugga. Har inte öppnat boken sen typ, sist jag skrev inlägget om matten. Jag orkar inte. Har ingen energi till att plugga. Kan inte koncentrera mig. Det går bra när jag pluggar med andra. Men inte själv!

Inga kommentarer: