tisdag 13 januari 2009

I am stupid!

Jag är verkligen så dum som jag ser ut. Försöker öva lite på matten som följde med i häftet inför högskoleprovet. Men jag förstår verkligen ingenting. Helt seriöst. Är helt säker på att jag svarat rätt, men när jag kollar i facit är det likförbannat fel. Varenda jävla gång. Bara att inse att jag inte är nått snille, o kommer aldrig bli. Förstår mig inte ens på svarsalternativen. Jaja. Få hoppas att jag chansar rätt då.

Sen idag fick jag veta att dagiset kanske kommer att stänga i april. Väldigt många som ska sluta. Idag är vi 31 i personalen med all extra hjälp, o jag har räknat ut att vi kommer vara 13 kvar i april. Hmm. Jag har inte ens skrivit på kontrakt än, så jag måste skynda mig att göra det, för läggs dagiset ner är dom väl ändå skyldiga att ge oss jobb. Eller nått. Riktigt orolig är jag inte. Det löser sig, sa räven som sket i vasken.

Näe, en dusch, lite mat, öva mer inför högskoleprovet och sen Lost. Det är min tisdagkväll.

Hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

men men, då kanske du kommer hem då? :-O