söndag 18 januari 2009

18 januari!

Ja,vilken helg jag har haft. Ska berätta det så kortfattat som möjligt.

Fest hos Carro o Martin igår. Skoj, trevligt folk. Utgång i Lilleström på Msrtins, lte folk först, men det blev mer tillslut. :)

Nu till det mest intressanta. Jag, C2, Anna och Martin bstämde oss för att ta svart-taxi hem. Jag o Anna skulle sova hos Carro o Martin.
Lyd mitt råd, åk aldrig svart-taxi. Snubben som körde visste inte vart han skulle. Så han körde oss mitt ut i skogen, middle of nowhere. Svinkallt. Vi visste inte vart vi var. C2 ringde på hos ett hus i närheten, Martin på ett annat. Anna kollade på postlådorna för att se om det fanns nån adress så vi kunde ringa taxi. Men nej. Där Carro ringde på öppnade det ingen, förståeligt, klockan var ju halv fyra på natten. Tanten som öppnade åt Martin sa dra åt helvete och stängde dörren.
Så vi började gå, vart visste vi inte. Carro ramlade ner i diket, ja o Anna skulle hjäpa hon och föll också ner i diket. Martin skulle hjälpa oss och även han ramlade ner i diket. Så vi låg där, alla väldgt fulla, väldigt kalla. Och skrattade. För det var så orealistiskt så man kunde inte göra annat än skratta. Vi tog oss upp tllslut. Insåg att min mobil var borta, men hittade den i snön! :)
En plogbil kom, men ville inte stanna. Tillslut kom, otroligt nog en taxi! Vi var räddade :) Helt otroligt!
Kom hem och åt tacos. Skrattade och somnade.

Haha, en väldigt trevlig kväll!
Nu sitter vi alla här och ser på Saw. Jag o tjejerna åkte tåg en station för att köpa pizza. Gott, men dyrt, 38 kr för tågresan :P En station!


Såhär ser man ut efter en natt i ett dike ;)

Jaja, det var min intressanta helg! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

håll dig från diken!