söndag 25 januari 2009

25 januari!

Idag är det söndag, och även idag har jag sovit länge. Igår sov jag till 12.15 o idag till 12 :) Härligt!

Gått långpromenad me Anna idag, lite jobbigt å gå i all slask, men det gick. Jag var iaf helt död när vi kom hit. Vi hade planer på att gå till henne o se SATC-filmen. Men jag orkade inte det, så vi tog bussen :P Hade trots allt kämpat på i 1,5 så det fick räcka :)

Imorrn är det måndag og ny uke på jobb. Börjar 7.30. Vilket betyder att jag måste stå upp 5.30. :( Tyck synd om mig.

I fredags bokade vi hotell till London också, så nu har vi det klart. Enda problemet är att vi ska checka ut 10.30 på söndagen, och flyget hem går 06.25 på måndagen. Alltså ska vi kånka runt på våra väskor i 20 h. Buu! Men det löser sig väl på nått sätt :)

Måndag imorrn alltså. Måndagar=Turdagar. Skoj å gå på tur. Hoppas på bra väder!

Hejdå!

Inga kommentarer: