tisdag 27 januari 2009

27 januari!

Wow, föräldramöte idag, och tänk, ingen kritik. Spontana applåder och bara positivt hördes. Jag och Kristine fick höra hur flinke vi var. Ytterst pinsamt. Kände hur alla stirrade på oss. Haha, men hellre det än missnöjda föräldrar ;)

Usch, börjar mer o mer ångra att jag ska va barnvakt neste uke. Ska dit på torsdag, sova över till fredag, för att se hur morgon och kvällsrutinerna ser ut. Hmm, ska nog lägga mig tidigt, o undvika allltför många pinsamma tystnader :P

Bytte bort min t-vakt imorrn, trodde jag skulle vara dödstrött nu när jag kom hem från mötet. Men näe, inte det. Men alltid skönt att sova en timme längre. Slutar dock 16 istället för 15, men det funkar. Ska bara inom butikken en snabbis etter jobb, sen hem, tvätta o ladda inför torsdagen :)

Synes ikke dere at jeg er flink til å skrive på norsk? Synes jeg!

Vi snakkes ;)

Inga kommentarer: