fredag 23 januari 2009

23 januari!

Äntligen helg :)

Igår bokade jag o Frida flyg till LONDON :D Vi satt i 5 timmar! och diskuterade hur vi skulle göra. Yes or no. Velade hit och dit, men tillslut så bokade vi, 23.15 var bokningen klar! Haha, och medans vi diskuterade så blev flygbiljetterna dyrare :P
Men nu har vi iaf bokat. 9-13 april drar vi dit. Och möter upp Anna som redan är där :)
Vi har ingenstans att bo, men det ordnar sig alltid ;)
Och min jobbarkompis ska också dit, så på hemvägen flyger vi samma flyg, så då får vi skjuts med dom från Torp, i Sandefjord, till Oslo :)

Och 2-5 februari ska jag vara barnvakt åt 2 barn som går på dagiset. Blir minst sagt spännande, men jag gör det för pengarna ;) Jag ska alltså ta dom med mig till dagiset och sen hem igen. Kommer vara 2-barns mor under de dagarna. Haha, stackars mig. Men jag känner barnen rätt så väl, den minsta är i min grupp nu och den äldre var i min grupp i våras. Så det ska nog gå bra. Känns bra också, att föräldrarna litar så pass mkt på mig. Måste ju betyda att jag gör nått bra :)

Snart kommer Anna hit, vi ska äta fruktsallad o se på Let's Dance. O imorrn ska jag o C2 till Anna, spise middag og kose oss. O även plugga ;)

Fick förresten erbjudande om fast jobb idag. Tack, men nejtack sa jag. Är nog bara där till sommaren, sen får vi se vad som sker :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, blir spännande för dej å va 2 barnsmamma hörru! :) Fast du e väl som van vid det här laget.

Anonym sa...

Hej gumman! Va kul att du hade blogg å! Å inget ha du sagt :) Det är bra, så jag har lite koll på vad du pysslar med där borta ;) Kram