onsdag 7 januari 2009

7 januari!

Hallå i stugan!
Hur har ni det såhär i början på det nya året?

Jag har det bra. Kunde haft det bättre, men kunde också haft det sämre :)
Tänkte göra som alla andra o skriva en nyårslista. Men det orkar jag inte.

Började jobba igen i måndags. Många sjuka som vanligt. Folk som försvinner plötsligt o inte hör av sig. As usual.
Men barnen har saknat mig iaf, och jag dom :)
Maria jobbar 2 veckor till, sen tar en ny pedagog över. Den nya är cool. Diggar henne.

Jag hade jeans på jobbet igår. Alla kommenterade det, för vanligtvis har jag mjukisbrallor på mig. Men igår tänkte jag ändra på det. Men näe, efter en dag i jeans när jag krypit runt på golvet o hoppat o sprungit så har jag kommit fram till att jobbar man på dagis, får man ha mjukisbrallor på sig. ;)



Har även bokat biljett hem. 6-9 mars kommer jag hem en snabbis för att vara med o fira min käre far som fyller 50. Då ska vi ha fest på Ostens Lager. Hihi, where else? :P

Mitt nyårslöfte har so far gått riktigt bra :)
Hoppas bara jag fortsätter i samma stil!
Håll tummarna!

Ikväll är det Grammisgalan, heja Håkan!!

Hej då.

Ps, har fått dille på Lost, sett 8 avsnitt på 2 dagar nu. Sååå spännande!
Tack Micka ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

nu blir jag nyfiken, vad har du för nyårslöfte! :D