fredag 16 januari 2009

16 januari!

En ledsam dag idag, Maria på jobbet slutade idag :( Vi har hållit ihop sen januari 2007, varit i samma team hela tiden. Så hon kommer jag sakna som tusan! Men men, ska åka till Porsgrunn o hälsa på henne i vår :)
Hon lämnade en jättefin attest till mig. Blev lite tårögd när jag läste den, allt bra hon skrivit om mig ;)




Efter jobbet idag åkte jag in till Sandvika, tänkte hitta mig några nya kläder inför imorrn. Men jag hittade inget, eller jag orkade inte leta. Jag testade 2 plagg tror jag, och det var så jobbigt, med alla tusen kläder jag hade på mig. Så jag gav upp direkt :P
Har så jäkla ont i magen också, det bidrog säkert lite. Så vi får se vad jag gräver fram ur garderoben. Tur att vi ska ut i Lilleström, ingen som ser att jag har samma kläder som alla andra fester ;)

Skulle till Anna ikväll o se Let's Dance, men jag orkar inte. Jag har så ont i magen så jag stannar här hemma o käkar Ipren istället!

Fick lön idag, trodde jag skulle få det på tisdag, men det kom idag istället :) Supert :)

Nu ska jag lägga mig ner och vila innan tv-kvällen börjar.

Hoppas ni får en bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre nu! :)

Tänker på dig. ^^

Kramar! Hälsa Anna!