lördag 6 juni 2009

6 juni!

Måste väl börja med att säga Gratulerer med dagen Sverige!

Igår så hade jag längtat efter en lugn, skön kväll i soffan, men så blev det inte riktigt..jag o Frida bestämde oss för att festa, så vi drog till the nr.1 partyplanner Öyye, där vi hade det koseligt! Det var en lite annorlunda förfest, för vi hjälpte han att sätta ihop en dator. Det var kul, och han sa att han inte hade det klarat det utan oss :P

Vid halv ett drog vi in till Fridays, väldigt lite folk om man jämför med vad det brukar vara..plus att jag var nykter, så jag åkte hem halv tre, vill ju inte vara bakfull när jag ska på bröllop :)
Men Frida däremot, har inte kommit hem än, lurer på om du hatt en bra natt? ;P
Det var ganska kul att vara nykter på Fridays för en gångs skull, man ser allt ur ett annat perspektiv då :P Haha, men jag dansade inte, för det gör jag bara onykter, unntatt då Rybak spelades, vem kan sitta still då? ;)

Skönt också att vakna upp, någorlunda pigg, och inte huvudvärk! Jippi!
Och smarta jag använde öronproppar igår med, skitbra om man är ute, inget pipande alls när man kommer hem!

Halv fyra ska jag möta Merethe i Sandvika, vi tar taxi in till Bygdöy o kommer lagomt till middagen :D Hoppas det inte blir regn o mulet bara, just nu tittar solen fram lite grann bakom molnen!

Näe, nu ska jag äta frulle, sen fixa o trixa inför kvällens händelse!
Musikkfest i Oslo idag med, massa folk ute på byen, gratiskonserter överallt! Skoj!

Ha de!

Btw, så här snygga var vi för 2 år sen på nationaldagen:

Inga kommentarer: