tisdag 30 juni 2009

Tisdag!

Fortsatt varmt, varmare inne än ute faktiskt. Inte så skönt!



Fotboll igår, Stabekk vann mot Brann, min kära Pontus Segerström gjorde det avgjörande 2-1 målet! :)





Och jag vet att det ser ut som att det inte var ngn publik där, men det är den nya inomhus-arenan, som tar 15000 pers typ, och igår var det 10000 pers där, så ganska mkt folk var det, även om det ser tomt ut, plus att sen sektion är avstängd, så därför ser det så folktomt ut ;) BORTFÖRKLARING JAG VET!!

Frida åkte hem till Sverige idag :( Saknar dig redan!!



Imorrn ska jag vara barnvakt, men först har jag tänkt mig till Sandvika o shoppa lite. Fick feriepengarna idag, ganska gött att få in pengar på kontot 3 gånger på en månad, jag känner mig rikare än nånsin ;P Så därför måste jag bara shoppa lite så att jag inte blir en översittare. Ha, vet knappt vad det ordet betyder!

På fredag blir det grillfest hos en på jobbet, ska bli skojigt. Jag frågade henne om det skulle bli fylla, hon sa ja, det blir en jävla fylla. Haha, det lät ganska fjortis nu när jag tänker efter, men vem bryr sig???????????

Man kan se Allsång på Skansen live på svt play, det är bra, för dataskärmen är större än tv-skärmen typ ;P Haha!

Iris som också bor här, hennes föräldrar är här på besök från Tyskland, och shit vad dom har haft med sig saker hit. Massa massa massa tysk mat, godis, frukt, grönsaker, toalettpapper! Haha, känns typ som att jag är i tyskland o inte norge. De pratar inte engelska, bara tyska, ska försöka impa på dom sen med min braiga tyska ;D

Ha det på badet!

2 kommentarer:

Friday sa...

åååhh min Carro! Jag kan inte låta bli att le när jag läser dina inlägg, du är lite av en komiker och författare i ett - bra jobbat gumman ;) Har hittat ett trådlöst nätverk som jag kan bruka i min lilla lägenhet, Unbelivebel (engelska vad är det?)haha Imorgon blir det Ikea!! =) Sandvika för dig såg jag ;) Pengarna ska rulla!! Miss you!

pernilla sa...

Vilken stämning!
Snart en vecka kvar!
När får du semester egentligen?