torsdag 4 juni 2009

Irriterad!

Åhh, är så irriterad just nu!
Jag o Frida hade inget att göra, så vi åkte till IKEA! Och där köpte jag; kudde, täcke, ett set med skruvmejslar o skit, en tavelram, glass och chokladbollar :P

Så när vi kom hem skulle jag äntligen skruva ihop min sänglampa som jag köpte förra gången vi var på IKEA, i februari/mars nångång, och då upptäcker jag att det FATTAS EN BIT!! GAAAAAHHHHH!!
Sjukt jobbigt, vad fan är deras problem? Dumma IKEA..o jag orkar inte byta, har inte kvar orginalförpackningen o kvittot är säkert borta. Lampan funkar ju, men jag måste ha den på massa böcker, annars blir den så liten. Kommer bli ett störande moment en tid framöver ja.

Förövrigt är det pissväder ute, känns som höst typ o inte juni, vad skedde med värmen vi hade i helgen??

Hoppas vi slipper regnet på lördag iaf, då är det ju bröllop! Men fick veta idag att vi inte ska vara med på själva cermonien, utan kommer lämpligt till middagen :)

Nu ska jag gå o läsa o irritera mig på den dumma lampan!!

Hejdå!

2 kommentarer:

C2 sa...

HMM LAMPJÄVEL!!

Pern sa...

chokladbollar. MUMS!