söndag 7 juni 2009

Söndag.

Det var skoj på bröllopsmiddagen igår! Bruden var såååååå otroligt fin! Och barnen uppförde sig väl, unntatt den minsta som bara ville skrika o vara med mamma. Men tiden gick fort, gjorde massa med de 2 barnen vi passade, känns inte som att vi gjorde nått, men det gjorde vi nu när jag tänker efter, ritade, lekte skattjakt, plockade snäckor, gungade, kastade stenar i vattnet, m.m
GOd mat och otroligt goda desserter, mmmmm...:D

Vid elva fick vi sluta, tog taxi till stan o åkte till Torshov där det var svenskfest! Madde hade bakat mumsiga muffins! Måste få recept ;)
Det blev guitar hero, singstar, och jag rökte vattenpipa för första gången, det var coolt och smakade äpple :D Haha.
Klockan fyra så åkte vi till Öivind och Morten o sov på deras (o)sköna soffa :)
Blir en sväng dit ikväll igen för pizza o film, o jag glömde visst min kofta där!

OCH MIN KAMERA ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!
Eller den är inte borta, glömde den hos Madde o co, men jag saknar min bebis och hoppas på ett kärt återseende idag, annars vet jag inte vad jag gör :(

Dags för dusch!

Hejdå!

1 kommentar:

Pernillaaaaaa sa...

ORKA ha varit på bröllop! loooser.

Orka va värsta knarkaren..