lördag 20 juni 2009

Oh no, missade Rybak :(

Inse min besvikelse när vi står där på Rådhusplassen o väntar, o väntar på Rybak i dåligt väder, han kommer in på scenen, tydligen för andra gången och spelar..inte fairytale utan en annan låt. Jag lägger mig ner på marken och skriker ut min besvikelse, jag kom ju dit för fairytale! Men tydligen så spelade han först av alla och då satt vi fortfarande på Fridays o väntade på att det skulle sluta regna. Och det var inte Hanna Montana, eller Miley Cirus, som skulle spela, utan hennes brors band. Blöhhh. Men Aha var bra iaf och spelade Take on meeeeeeeeeeee! Och Yohanna från ESC var bra, hon som sjöng för Island och kom tvåa. Och sällskapet var väldigt bra.
Så förutom att vi missade det jag gått och längtat efter i veckor så var det en bra kväll ;)

Idag gäller det, vid 11 åker vi till Lindeberg och festen börjar. Hur ska jag klara mig? Jag ska lyda min pappas råd o inte börja dricka klockan ett, för då är jag nog inte vaken klockan fyra :P

Hoppas på bättre väder idag, men det ser inte ut som det!!

Kos og klem!


1 kommentar:

Fridan sa...

Är så glad att jag har lärt mig kommentera=) tack Carro för upplärningen;) Nästa steg blir att lära mig att hålla ögonen öppna när det ska tas kort =)