torsdag 25 juni 2009

Hej!

Idag har det varit varmt! Det är varmt inne också, så alla fönster är öppna, vi har en fläkt i vardagsrummet, o ändå visar termometern 28 grader inne. Jag svettas!!

Idag plingade det till i kassan, skattepengarna kom! Hade helt plötsligt mkt mer än vad jag trodde jag skulle ha på mitt konto, för jag fick övertidsbetalningen igår också. Me like!!

Om 14 dagar kommer jag hem!

Frida har köpt jordgubbar!

Igår var vi på bio och såg 17 again, den var bra, för Zac Efron är min man!

Nu ska vi gå på Kiwi och panta burkar o jag ska lämna kläder till Fretex!

Vi ska göra fotbad ikväll!

Imorrn är det fredag och då ska vi städa hela lägenheten!

På måndag ska vi på Stabekk-match!

DET ÄR SOL UTE!!

JAG VILL HEM TILL NORRLAND NU!


Hej då!

3 kommentarer:

Stina sa...

Ja! kom hem till Norrland nu. ;)

Berr sa...

Jag vill att du ska komma till Norrland nu!

c2 sa...

hallå. ja är tillbaka i landet. ses vi inte på länge nu eller?!?!
=(